Які переваги Послуги для мене як Клієнта?

Оформлення на придбання послуги здійснюєте через сайт Укрпошта за допомогою комп’ютера чи ноутбука , достатньо доступ до Інтернет;
  • ви можете передплатити відразу за 10, 20, 50 чи більше посилок, і не платити вже під час відправлення, тобто отримуєте єдину ціну на відправку посилки по території України
  • у вартість входить брендована та якісна упаковка, з одною стороною відкриття, все що вміститься в неї Укрпошта відправить отримувачу;
  • посилку за Послугою не потрібно зважувати;
  • посилку просто оформити через Особистий кабінет на сайті Укрпошта
  • здача Посилки у відділенні здійснюється без черги, при умові що ви все сформуєте самостійно – заповните та роздрукуєте адресний ярлик з особистого кабінету та запакуєте упаковку;
  • Безкоштовна доставка упаковки в зручний час та місце (при замовленні від 40 упаковок в містах Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпро);

Чим відрізняється дана Послуга від інших «Укрпошта Експрес» чи «Укрпошта Стандарт»?

Послуга об’єднує всі переваги та надає єдиний тариф на відправку Посилок по всій Україні, швидке відправлення у відділенні, без зважування та додаткових переплат.

Як я можу заплатити за Послугу?

Готівкою під час отримання упаковки (у відділенні чи при розрахунку з кур’єром );
По безготівці, якщо Ви уклали договір як юридична особа з ПАТ «Укрпошта» щодо Послуги

Як я можу оформити Посилку?

Ви можете оформити супровідну адресу через «Особистий кабінет».

Чи є якісь обмеження Послуги?

Так, на даний момент певні обмеження є, а саме:
  • a) Доставка відбувається за принципом «Склад-Склад», в межах України;
  • b) Придбання послуги можливе тільки у відділеннях за списком (дивіться в описі Послуги) через кур’єрську доставку в містах Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро;
  • c) Відправлення можливе лише у певних відділеннях зв’язку за списком (дивіться в описі Послуги);
  • d) Оголошена цінність не може бути більше 1000 грн (включно);
  • e) Сума післяплати може бути більше 1000 грн (включно);
  • f) Відправлення за послугою приймаються лише в спеціальній упаковці;
  • g) Упаковка, може бути використана один раз, в рамках Послуги;
  • h) Термін дії отриманого Коду для генерації ШКІ 1 місяці, а згенерованих ШКІ 5 місяців;

Чому я не можу вказати оголошену цінність більше 1000 грн?

Оскільки оголошена цінність до 1000 грн врахована у вартості при придбанні Послуги, тому її було зафіксовано. При вказанні суми більше 1000 грн, Вам би знадобилось вносити доплату, і таким чином чекати в загальній черзі.

Чому я не можу вказати післяплату більше 1000 грн?

Оскільки оголошена цінність до 1000 грн врахована у вартості при придбанні Послуги, а післяплата не може бути більшою ніж оціночна вартість, тобто 1000 грн.

Чому мені нічого не видали під час реєстрації відправлення у відділенні?

Друкування розрахункового документа здійснюється за умови проведення розрахункових операцій (приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу)).
Приймання поштових відправлень для їх пересилання у рамках Послуги не є розрахунковою операцією, тому не є підставою для друку розрахункового документа (чека РРО).

Вам має надійти повідомлення за допомогою короткого текстового повідомлення, або в месенджер Viber.

Якщо я придбав Послугу, але передумав нею користуватися, що мені робити?

Якщо Ви придбали Послугу в форматі набір 10,20, 50 і пройшло менше 14 днів, то Ви можете звернутися до відділу «Кур’єрської Доставки» чи відділення поштового зв’язку, яке здійснює продаж Послуги, та надавши фіскальний чек, непошкоджену тару, та код для генерації ШКІ отримати кошти за невикористану Послугу.

Якщо Ви придбали Послугу як одну коробку з відправкою у відділенні, і після реєстрації вирішили відмовитись від пересилання, то кошти Вам не будуть повернуть.

Чи є можливість переадресувати посилку за Послугою в інше місто (чи всередині міста), на інше відділення?

Так, це можливо, при написанні заяви та сплаті додаткової вартості 24 грн (з ПДВ).

Якщо я замовляю менше 40 упаковок, скільки буде коштувати кур’єрська доставка?

Вартість виклику кур’єра – 9 грн

Чи можна придбати один SmartBox?

Так, це можливо зверніться будь ласка до одного з відділень за списком (дивіться в описі Послуги)

Чи може отримувач SmartBox замовити доставку за адресою і не звертатися у відділення?

Так, це можливо зверніться, будь ласка, до одного з відділень за списком (дивіться в описі Послуги). Зверніть увагу, що відправлення реєструється відразу. Тобто один SmartBox Ви забрати з відділення не зможете.